Alla inlägg under maj 2010

Av Albertina - 25 maj 2010 00:05

  


Mer pengar!!! Man lackar ju ur helt nu...fan ett par tusingar skulle sitta fint till helgen. Men nej...det är bara att knega på och visst löningen kommer in men hur fort tar den slut på en skala?


Jag har ett problem...problemet är att jag kan ju låna pengar här om jag vill men jag vet att det är bäst att ta det lilla lugna och låta bli. Det är så lätt att låna och mina kollegor snackar ofta om hur dom tagit ett lån hitan och ditan. Men ärligt?


Låna inte pengar för att slösa det är verkligen superkorkat! Jag vet eftersom jag har en släkting som lånade......nu kan jag inte säga exakt men typ mycket!!! Och han fick problem - STORA! Så visst bra med pengar in på kontot - men tänk på konsekvenserna.


Take it cool!


 
Av Albertina - 12 maj 2010 18:48

  Det går att spara en hel del på skrivarbläck har jag märkt. Det finns en del bra spartips att läsa in sig på, istället för dyra märkespatroner kan man köpa pirater eller sådana som är fyllda med ny bläck (smart!). Att sitta hemma och spruta in bläck själv verkar väldigt kladdigt och om man spiller bläck är det säkert svårt att få bort det så jag föredrar att köpa pirattillverkade skrivarpatroner istället.


Det hela kokar väl ner till en pengafråga antar jag. Har man råd så kan man såklart köpa märkespatroner oavsett vad dom kostar. Man är ju då säker på att inget krånglar. När det gäller pirater och att fylla på själv är det ju en del som kan gå snett och har man då något viktigt som man måste bli klar med är det klart att man kanske inte vill ta den risken.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards