Alla inlägg under april 2010

Av Albertina - 30 april 2010 20:30

  

Missat något bra på tv? En superbra grej som kommer mer och mer är webbtv. Framförallt SVT har en bra sajt där det finns massor av program. Det går att se nästan alla svenska program i alla fall. Utländska serier etc. går bara att titta på om man bor i Sverige annars kommer det upp en skylt som säger att man inte får titta om man är utanför landet. Märkte det när jag var på Kreta eftersom det inte gick att kolla på ett Internetcafe som jag besökte.


Här är iaf svt webbtv om ni missat

Av Albertina - 30 april 2010 20:22

  

Trots löning är det kris i kassan. En massa skit på en gång som ramlar över en. Va f-n ska man göra? Har hittat en massa sajter som lovar snabba pengar, tydligen går det att låna rätt mycket om man vill det.


Jag vet inte, som det verkar ska ju räntan vara låg så det blir inte så dyrt även om man lånar en hundra tusen fast det vet man ju inte förrän man verkligen ansökt hur mycket det blir menar jag.


Det kostar inget att söka ett lån och man har ju inget avtal förrän man skrivit på eller? Snart kan man väl godkänna med e-leg typ, det är lite farligt. Bäst är att få hem papper så man har någon dag att tänka över vad man pysslar med.


Tänker på saken till nästa vecka...


Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards